Tilauksesta aiheutuvat mahdolliset toimituskulut määräytyvät tilauksen koon ja valitun toimitustavan mukaan. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan ja näet ne ostoskoristasi ennen tilauksen hyväksymistä. Yli 150 euron kertaostoksella on ilmaiset toimituskulut. Ilmoitetut arvioidut toimitusajat ovat arkipäiviä.
Tilauksesi lähtee meiltä normaalitilanteessa viimeistään tilauspäivääsi seuraavana arkipäivänä. Viikonloppuisin tai pyhäpäivinä emme laita paketteja matkaan vaan tilauksia käsitellään arkisin klo 8-16. Myös kampanjoiden aikana, jolloin tilausmäärät ovat suuria, tilausten käsittelyssä saattaa mennä 1-2 päivää pidempään. Otathan nämä asiat huomioon tilausta tehdessäsi.
SUOMI
Postin Pikkupaketti, 2-5 vrk, jaetaan postiluukusta: 5€
Postipaketti, 2-5 vrk: 7€
Matkahuollon Lähellä-paketti, 2-5 vrk: 7€
Postnord noutopiste, 3-5 vrk: 7€
UPS Express kotiinkuljetus, 1-2 vrk: 10€
Nouto Moikon toimipisteestä 0€: Asiakkaaseen ollaan yhteydessä tekstiviestitse kun tilaus on noudettavissa.
RUOTSI, TANSKA, BALTIA
UPS noutopiste, 3-6 vrk: 6€
Postnord noutopiste 3-5 vrk: 6€
UPS kotiinkuljetus 3-5 vrk: 9€
UPS Express kotiinkuljetus 2-3 vrk: 14€
MUUT EU-MAAT
UPS noutopiste, 3-6 vrk: 6€
UPS kotiinkuljetus 3-5 vrk: 9€
UPS Express kotiinkuljetus 2-3 vrk: 14€
Maat: Saksa, Alankomaat, Belgia, Itävalta, Puola, Tsekki, Kroatia, Unkari, Slovenia, Slovakia, Portugal, Espanja, Luxemburg, Bulgaria
NORJA, SVEITSI, ISLANTI
UPS kotiinkuljetus, 3-5 vrk: 15€
UPS Express kotiinkuljetus 2-4 vrk: 20€
ISO-BRITANNIA, JAPANI
UPS kotiinkuljetus 5-10 vrk: 20€
UPS Express kotiinkuljetus 2-4 vrk: 30€
EU:n ulkopuolelle toimitettaessa mahdolliset tullimaksut ja verot eivät sisälly toimituskuluihin ja ovat asiakkaan vastuulla.
Kaikista noutamattomista paketeista veloitamme Suomen toimituksissa 10 euron ja ulkomaan toimituksissa 15 euron käsittelykulut. Jos haluat, että pakettisi lähetetään uudelleen veloitamme käsittelykulun sekä uuden toimituksen hinnan. Muussa tapauksessa tilaus hyvitetään ja hyvityksestä vähennetään käsittelykulut.
Voit tilata tuotteen lahjaksi valitsemalla toimitusosoitteeksi lahjansaajan. Ilmoita kommenttikentässä, että tuote on tulossa lahjaksi, niin emme laita mukaan tilausvahvistusta tai muita hintatietoja. Halutessasi voit ostaa meiltä myös tyylikkään lahjapaketin (löydät ne täältä) ja kirjoittaa kommenttikenttään tervehdyksen, jonka kirjoitamme paketin vyötteeseen. Jos lahjan saaja haluaa vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ole meihin yhteydessä sähköpostitse.
Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakkopalvelulla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
Voit maksaa helposti myös PayPal -tililläsi. Paypalin käyttöehdot löytyvät täältä.
Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä, myyntikuntoisia tuotteita, joissa on alkuperäiset tuotetiedot kiinnitettyinä. Asiakkaan toiveen mukaan valmistetuilla tuotteilla (mm. Nimikirjain- ja Numero-käsineet) ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Jos tuotetta on käytetty tai se ei ole muutoin alkuperäisessä kunnossaan, meillä on oikeus evätä asiakkaan kaupanpurkuoikeus ja periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen ostajan huolenpitovelvollisuuteen vedoten.
Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan kuluttajansuojalain mukaisesti alkuperäiselle maksutavalle. Tuotepalautusten käsittelyaika on 10 - 15 arkipäivää.
Jos asiakas on tilannut tuotteen kampanjasta, jossa alennus on saatu tietyn rahasumman täyttymisen jälkeen tai siihen liittyy muita kappale- tai summamääräsidonnaisia alennuksia, alennus purkautuu jos tuotteista osa palautetaan. Silloin asiakkaan saama palautussumma lasketaan kampanjan ehtojen täyttymisen mukaisesti.
Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja pakkaa se palautettavien tuotteiden mukaan. Pakkaa tuotteet hyvin. Voit käyttää uudestaan pakkauksen ja suojapaperit, joissa tuotteet on lähetetty sinulle.
Palautukset Suomessa tapahtuvat aina Postin kautta huolimatta paketin alkuperäisestä toimitustavasta. Kiinnitä paketin päälle lähetyksen mukana tullut palautustarra, jossa on osoitteemme ja asiakaspalautustunnuksemme 630038. Peitä tarralla vanhat osoitetiedot. Vie lähetys mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Lähetyksestä ei tule sinulle kuluja.
Showroomiltamme ja mahdollisilta myyntipisteiltä sekä messuilta noudetut tai ostetut tuotteet tulisi ensisijaisesti palauttaa ja vaihtaa omassa toimipisteessämme osoitteessa Vattuniemenkatu 15 A, 00200 Helsinki. Ota meihin kuitenkin rohkeasti yhteyttä, jos palautuksesta on jotain kysyttävää.
Palauttaaksesi ulkomailta, ota meihin yhteyttä sähköpostilla kauppa@moiko.fi. Kerro tilausnumerosi ja tuotteet, jotka haluat palauttaa. Tarkistamme tilauksesi lähetystavan ja annamme sinulle sen mukaiset palautusohjeet. Ulkomailta palauttaessa vähennämme tilauksesi hyvityssummasta 6 euroa.
Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee palautus yllä olevien ohjeiden mukaisesti ja tee verkkokaupassamme uusi tilaus. Voit myös tulla vaihtamaan tuotteen showroomillemme. Tarkista osoite ja aukioloaikamme tästä.
Joskus tuote ei olekaan sitä mitä piti tai sille sattuu jotain odottamatonta. Laita meille silloin sähköpostia ja kerro mistä olet ostanut tuotteen ja milloin sekä liitä mukaan selkeä kuva viasta. Kerro myös millaisessa käytössä tuote on ollut ja oletko mahdollisesti pessyt sen ja miten. Yhdessä keksimme varmasti ratkaisun pulmaan kuin pulmaan. Voit myös tulla näyttämään tuotetta showroomillemme.
Jos sinulla on tuotteesta, sen käytöstä tai kestävyydestä, mitä tahansa kysyttävää, ole meihin yhteydessä. Otamme mielellämme vastaan palautetta ja käyttäjäkokemuksia, sillä ne auttavat meitä olemaan aina entistä parempia ja oppimaan uutta.